ÄR HEMMA!

hej på er! Fick komma hem! herregud va lycklig jag är! blev så ledsen när de sa att jag skulle stanna längre men så gjorde vi en bra deal o så sjukskrevs jag ut och nu har jag precis kommit hem till min underbara älskade pojkvän! åh så skönt det känns!
Fick även pencilin mot mit lätta urinvägsinfektion eller om det bara var nån bakterie? vilket som och den var då slut på alla apotek! vilken jävla tajming.. tur nog så fixade dom så att jag kan få hämta ut den imorgon på hagsätras apotek, och så långt får jag gå iaf! för de är bara 5 minuter till tunnelbanan och sen två stationer med tuben och sen 5 minuter igen.. men mycket mer än så får jag väl inte gå haha! fick då även tavegyl (?) utskrivet så att jag inte ska få några fler allergiska reaktioner när jag tar de andra tabletterna. bra att dom tänkte på det, för de gjorde bannemig inte jag! men men, tur att jag bara behöver hoppa en dag då dom var så lätta att beställa in så man inte skulle fått gå en vecka liksom. 

blev väldigt bra omhändertagen på sös och jag är väldigt glad att jag har valt det till FL :)
innan jag gick sa dom: Rebecka tänk nu på INGE samlag och inge stress och inge bära. visst segt att jag inte får göra så mycket nu heller.. men iaf vara hemma bara de känns så skönt! :)

dessutom börjar föräldragruppen imorgon! så är så nöjd att vi nu inte behöver missa den heller, MVC ligger ju också bara 5 minuters promenix härifrån ( 10-15min nu då då jag ska gå sakta också haha! ) men de är nära så behöver inte missa det liksom.

Nej nu ska jag njuta av att vara fri från sjukhusets säng så vi får se om det blir mer uppdatering idag, annars så hörs vi imorgon! Puss på er alla fina och tack för alla fina kommentarer!

här får ni en fin bild på mig och min älskade, då jag INTE ALLS ser så fräsch ut nu haha!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj haha, ha så kul med tavegylen ;) käkade en vecka i höstas på grund av allergi och somnade i skolan på dagarna, sov 12h/natt och var helt borta. Den gör en knepig i huvudet. I alla fall mig :) Lycka till med bebben!

2012-01-11 @ 19:10:46
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0