112 på liv och död

Hejhej :) har vart uppe sen 7 då både ja o baby vaknade, grannen hade nåt jäkla liv för sig? Shysst mot grannarna när de är helg liksom? Aja..

Sen dess har man ätit frukost o myst massor massor med min älskade :) åh så kär jag är alltså! Vår kärlek är så otrolig :)

Nu tittar vi på flera avsnitt av 112 på liv o död, jag tycker det är jätte intressant o kul att se.

Väntar också på svar från min mor om vi ska ses, min mamma har min lillasyster fanny denna helgen (varannan helg) o fanny ville så gärna ses hade hon sagt så vi får se :)

Nu är reklamen slut o programmet fotsätter!:) stör mig bara på att de är reklam på tv4 play... ONÖDIGT !

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0