Glömde berätta!

Glömde berätta för er, Vart en vända till sös inatt. heregud va jag är stammis där nu!

Sammandragningarna avtog inte och blev värre o värre och dessutom hade tösen knappt rört sig på hela dagen. så jag och sambon ringde min mor som kom och hämtade oss vid 23 igår.
hade väldigt mycket sammandragningar enligt CTGn där med, men de var ändå inte så regelbundna. nu var jag öppen ca 2 cm och hon hade sjunkit ner helt och låg precis och tryckte på vid öppningen, var bara en litelitenliten bit kvar av livmodertappen (eller vad de nu heter som håller igen där inne, haha blandar alltid ihop allt) läkaren som undersökte sa att antingen syns vi om en timme igen eller så tar det längre tid. De flesta är nu helt säkra på att Tindra kommer bli en tidig bebis men vi får vänta och se helt enkelt :) Sånt kan ändras även fast lillan visar tendens på att komma. Mycket sammandragningar nu också men jag känner att jag tänker inte åka dit igen förens vattnet går eller tills det verkligen är så outhärdligt att jag vill skrika efter smärtstillande. nu jäklar ska jag vänta ut det, och hoppas då på en snabb FL! :)

De roligaste var att så fort CTGn kopplades på så var de någon som blev ilsken i magen, hon blev världens oskvigg där inne och bökade runt och sparkade rakt där sammandrags-grejen satt och bökade runt så hennes hjärtljud försvann. BM fick komma in hela tiden för att hon inte fick någon bra kurva i början då hon bökade så mycket. så både jag, sambon, mamma och BM skrattade åt hur livlig tös jag har. Och vi ska inte ens tala om magformen! HAHAH wellwell :)
Kanske blir en bebis väldigt snart i alla fall då :) idag är det förresten 30 dagar kvar till BF så vi får se :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

Du är så himla gullig!

Ibland så måste man skriva ut saker för att få människor att förstå varför man är som man är!

<3

Hoppas din förlossning går fläckfritt och att du din pojkvän och lilla Tindra får det underbart! :)

2012-02-05 @ 22:47:57
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0