Dag 20 - Den här månaden

Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden.. 

-har de ju inte varit något jobb alls, skittråkigt!
- Magen har vuxit så otroligt mycket!
- Känner av sparkarna från lilla prinsessan så starkt och tydligt hela tiden, underbart!
- Jag har kännt mig så mycket snyggare än vad jag gjort på ett tag.. förra månaden hade ja en liten "nere period" eller ja om man tänker självkänslan osv.. men nu är den tillbaka och jag känner mig snygg och fräsh i mig själv!
- Vi har fått veta könet på vår lilla älskling som blir en liten tös! :)
- Vi har bestämt både för-mellan och efternamn på prinsessan! :)
- Köpt första mamma kläderna!
- umgåts mycket med min mamma och lillasyster igen vilket är underbart!
- Följde med min fina vän johanna på shopping o forum ( shopping för hennes del jag är dock fattig just nu höhö)
myst en massa med min underbara <3

Det soom är kvar denna månad då som jag vet att jag ska göra är :

- Barnmorskan den 31/11
- längta efter pengarna som kommer den 25e..
- Börja julhandla tillsammans med syster, johanna och antagligen mimmi.
- Mysa med min underbara älskade pojkvän, såklart! <3
- Träffa kusin fia någon dag, saknar henne ! och har dessutom 4saffran påsar som ligger o väntar på henne för att ja köpte de så billigt här i högdalen! ( 10kr styck )


Mjaa.. vad mer? det får vi se :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Saknar dig också. :)

2011-11-22 @ 12:06:54
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0