Dag 19 - Detta ångrar jag

Dag 19 - Detta ångrar jag

Oj.. det är verkligen en svår fråga.. För jag vet helt ärligt inte riktigt vad jag kan säga att jag "ångrar helt"..

Det jag därimot kan säga att jag kan få ångest av att tänka på vissa saker ( om man nu kan böja frågan så eller hur man ska säga )
De jag då kan få ångest av att tänka på är tillexempel:

-jag och kusinerna och syskonen säger hela tiden att vi ska hälsa på de äldre släktingarna och njuta för annars kommer vi i framtiden ångra det, dock så är det bara prat fram och tillbaka tyvärr och jag tror vi alla har lite ångest över det. och det är något som vi kommer ångra om vi inte gör något åt det.

Ja som ni märker så var det en svår fråga för mig. Jag har fler vänner som skulle svara saker som att det ångrar hur de betett sig mot familj&vänner när de haft vissa perioder osv.. men jag har liksom inte riktigt varit sån mot mina föräldrar osv..

Vet en sak nu när jag börjar skriva som jag faktiskt ångrar.. Det är att jag inte lyssnade på mina vänner när de sa att mitt ex (eller vad man nu ska kalla den dåren ) inte var bra för mig och bara lekte med mina känslor. Han sårade mig hela tiden men jag gick hela tiden tillbaka till honom för att jag trodde att jag älskade honom. Men helt ärligt, nu när jag har Roy. så vet jag verkligen att det jag har nu är kärlek tillit och jag älskar Roy! Det jag hade med tim.. ojojoj det var ingenting helt enkelt.. Det enda jag fick ut av de var att mitt hjärta blev sårat gång på gång.. Så ja, det är en sak jag ångrar att jag var dum och inte lyssnade!

Jag är verkligen tacksam för att jag har en så underbar pojkvän nu som jag har!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

Härligt inlägg :) vad kul att du har en fin pojkvän!



jag har mailat dig!

2011-11-21 @ 22:45:54
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0