Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Oj.. rätt svårt tycker jag! Men jag tror att min favoritfödelsedag var när jag fyllde 18 år!
Fyller ju år den 24 oktober så då hyrde jag en lokal och hade lokalfest från lördagen den 23e inpå natten och då början på den 24e.

Hela festen var underbar och askul! och då sov ja över hos min faster i orminge då min pojkvän va trött och åkte hem tidigare. Sedan på morgonen fixade vi i ordning lokalen sen åkte jag hem till min älskade som hade köpt en uuuunderbar parfym till mig som jag tittat på jätte länge. sen på eftermiddag/kvällen så åkte jag och älskling in till gamla stan där hade jag och mamma bokat bord för de närmsta släktingarna+ deras respektiver så vi var ett 20tal på restaurangen Movitz som ligger i gamla stan, Skit mysig! och jättegod mat! så åt vi alla där och hade mysigt och jag fick massa fina presenter. Dock blev några besvikna på att när jag väl fyllt 18 så drack jag inget, men det var ju för att jag var så bakis från dagen innan haha!

kvällen slutade med att jag och pojkvännen åkte hem till honom och bara kollade film och mös.

Ja, detdär måste nog vara min bästa födelsedag tror jag! För då fick jag verkligen fira den med alla som jag ville fira min stora dag med.

UNDERBART!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0