Dag 17 - Mitt Favoritminne

Dag 17 - Mitt Favoritminne
Mitt favoritminne är när jag för första gången vaknade upp i sängen brevid min underbara älskade pojkvän, vi hade bara träffats dagen innan, att jag sov över ver egenltigen bara en slump för att det blev så sent kvällen innan. men i alla fall!
Jag vaknar och känner någon krama mig, jag tittar åt sidan och ser då Roy ligga där och le sitt underbara fina leende. Jag blev varm i hela kroppen, det var det finaste leende jag sett. Hela jag fylldes av hans leende med lycka. Det var då jag verkligen förstod att han var den rätta. Han säger godmorgon och ler ännu större och ger mig en puss på kinden.

Jag frågar om han varit vaken länge, han svarar :
- kanske 20 minuter men jag ville inte gå upp så att du skulle vakna och du var så fin att titta på när du sov.

jag vände mig mot honom, vi låg mittemot varann och bara tittade på varandra och log. Det var verkligen kärlek i blicken på en gång. Sen låg vi kvar länge och kysstes. Vi gick inte ut på hela dagen, eller jo han gick ut och köpte lunch till oss båda, sen var vi bara inne och njöt av varandras sällskap, jag sa då på kvällen att jag kanske skulle gå hem och byta om och sånt. då svarar han :
- Vet att det är tidigt, men vet redan nu att jag vill inte släppa dig.

ca 3 veckor senare blev vi tillsammans. visst allting gick väldigt fort, men ibland så känns allting bara så rätt. nu då? jo då har vi varit tillsammans i över ett år och jag älskar han minst dubbelt så mycket som jag gjorde i början och kärleken blir bara starkare och starkare hela tiden. visst alla har sina tjaffs men det hör ju till. De enda som betyder är att vi har varandra, snart blir vi tre och vi båda längtar så oerhört mycket på att den resan verkligen ska börja på riktigt.

Kanske inte låter lika märkvärdigt för er, men bara jag tänker på en där morgonen, eller egentligen när jag tänker på hela alltet som dagen innan då vi för första gången träffades samt på morgonen dagen efter, så blir jag lika varm i kroppen som jag var då. Jag älskar verkligen min pojkvän så otroligt mycket och jag kan inte önska någon bättre pojkvän att få dela allt med som vi har delat och nu de stora som vi kommer dela tillsammans.
Jag älskar dig Roy! Du är de dyrbaraste jag nånsin har funnit!


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0