Ang vagn!

Har fått två frågor via mailen (?) kanske står på den där bloglovin eller någon annanstans. men iaf tänkte svar på frågan för det är två om samma sak :)

såg nu att det blev rätt suddigt men på frågorna står det:
" Vad ska du ha för vagn? "
" Har ni funderat på vagn? Dags för att fundera på det nu när det närmar sig kanske ;) "


SVAR:
Vi vet redan vad vi ska ha för vagn ! Såhär är det, min kusin fick en dotter för snart 3 ½ år sedan och då köpte hon en ny Teutonia vagn. den har både ligg och sittdelen samt skötväska. Liggdelen har ju då bara hennes dotter haft, samt sittdelen också och inget av dera hade hon speciellt länge innan hon sedan skaffade en ny sittvagn. så vi ska köpa hennes vagn med alla tillbehör till mycket bra pris och då antagligen även deras spjälsäng också. Så att det är faktiskt redan löst. vi ska bara göra själva "bytehandeln" hehe. Men eftersom att jag och pojkvännen letar för fulla muggar efter lägenhet så kanske vi väntar lite med att ta dom istället för att proppa in dom här när de ändå kan vara hos min kusin ett tag till :)
Såhär ser barnvagnen ut. sökte runt lite och det är en Teutonia Fun -08.

Den ser väl exakt ut som på bilden om jag inte minns fel :)

Det är den perfekta vagnen tycker jag dessutom då den tar lite plats och är lättstyrd och dessutom snygg!

Såhär sägs det om denna modellen : "En Teutonia fun, marknades minsta vagn.. iallafall på bredden. Den är enbart 49 cm bredd, lättkörd, väger inte så mycket, jätte lätt att vika ihop och väldigt snygg"

Så vi är väldigt nöjda över att det blir den vagnen! :)

 

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia - kusinen med vagn.

Du vet ju även att jag älskade vagnen och att den är perfekt eftersom du får bebis i mars och den jobbiga snön då är påväg bort. :) puss på dig.

2011-11-22 @ 12:05:33
URL: http://fiaochnea.blogg.se/
Postat av: resume services

A good application is a real necessity for every mom as I can see here!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0