Vecka 29! (28+0)


Såhär ser jag ut nu! Tiden börjar verkligen gå fort! Tänk jag är i vecka 29! herregud va fort det går nu!
Jag tycker att nu på morgonen då jag tog den här bilden, ser jag nästan mindre ut en förra veckan ( dock var förra veckan närbild också iof.. ). men de är nog för att hon låg helt liksom fixerad imorse kändes de som så att magen blev lite smalare typ? eller jag vet inte. blir iaf så när hon ligger på ett visst sätt där inne :) Hade inte fått i mig mat heller än så ja :) Nu i skrivandes stund ligger hon som en klump där inne o jag ser riktigt stor ut med en putande navel haha! Jag har alltid haft extremt inåtnavel o trodde inte den skulle kunna ploppa ut, men de kan den tydligen haha! :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja tänk gumman om max 14 veckor är du mamma. :)

2011-12-14 @ 15:32:21
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0