Vecka 27! (26+1)

Sådärja! Nu kommer bilderna som jag i vanliga fall lägger upp varje onsdag!
Denna gång blev det mer påklädda bilder, men det är ju så kul nu när man verkligen märker att mina favorittröjer som annars gått att dra ner o täcka över magen inte längre går riktigt!
Dessutom ligger lilla tösen där inne och sover så mysigt långt ner! Magen är extremt låg nu på morgonen haha, har vart så de senaste morgnarna, men sen under dagen så ligger hon mer i mitten och då jädrar blir de putmage, mer än på dessa bilder haha!
de här bilderna tog ja nu på precis innan jag åt frukost, detta var min favorittröja förut.. får nog lägga den på hyllan va?  haha :)

Kan stolt säga att jag aldrig vart så tjock förut.. desutom! I LOVE IT! :)


För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du är så fin så, blivit riktigt stor nu, Du ser större ut här på bilderna än när jag träffade dig igår. Linnea älskar Kalendern förresten, tack. :) Puss

2011-12-01 @ 10:23:47
URL: http://fiaochnea.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tack! Ja jag vet, tror mycket har att göra med att de är en liten spegel ja står vid så då ser de ännu mer och säkert beroende på hur hon ligger där inne :)

2011-12-01 @ 10:53:22
URL: http://rebeckash.blogg.se/
Postat av: Felicia Sundgren<3

åhh grattis !!

är glad för din skull!!

2011-12-01 @ 15:45:07
Postat av: Felicia Sundgren<3

åhh grattis !!

är glad för din skull!!

2011-12-01 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0