Vårdcentralen

Bra sammanträffande att både min mamma och pappa har massa möten idag o inte kommer ifrån.

Fick iaf tag på sösakuten o då sa de att man måste gå via vårdcentralen o få en remiss.. Så nu sitter jag här för de hade öppen mottagning på vårdcentralen och guess what? Ca 5-6 st före mig och jag kan ju inte direkt sitta o vänta.. Sitter ja framåtlutad så går ju magen i knäna så mycket o lutar jag bak så värker ju svanskotan extra mycket. Haha vilka dilemma jag har!

Hoppas de går fort bara så jag får veta vad som händer snart!
Vi som ska till barnmorskan idag kl 14 o allt.. Hoppas de här går fort

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0