Vaknade för en kvart sen!

Sjukt va? Sov tills nu!! Såhär länge har ja nog verkligen inte sovit sen innan jag blev gravid! Har börjat sova rätt länge, ändå är jag inne i sista trimestern.. Hmm kroppen kanske förbereder sig med extra mycket sömn nu? Haha o vet ni vad jag vaknade av? Inte av att jag blev pigg utan av att magen är så otroligt hungrig!

Så som tur va, igår skärde jag massa rotfrukter o lite korv o så så att de enda jag behövde göra nu när jag klev upp, var att hälla i vatten o kryddor o nu vänta tills de kokat i kanske tjugo min. Dock är ja ashungrig så tog en fralla nu när jag väntar. Nej nu ska jag kolla hur soppan mår! Ska även klura ut en bra bild till nästa dag på listan... Hmm lite svår faktiskt.

Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0