Uttråkad!

Jaaani, har beställt lite kul mammakläder från H&M, spelar just nu lite wordfeud, har skrivit lista med viktigaste sakerna att fixa OM vi får lägenheten så fort som vi nu hoppas, räknat ut hur mycket pengar jag kommer få nu nästa vecka o då hur mycket som går till räkningar ( typ allt denna månad!!!!! ) o ja.. Märker ni att jag är uttråkad?

Älskling håller på med musiken o jag känner mig så rastlös helt ärligt! Vill göra så mycket känns det som..

Hmm hur ska man fördriva tiden då? Är inte trött heller o typ ingen uppdaterar sin blogg så kan inte bloggnörda mig heller. Haha är så uttråkad! Har nog spanat in de som ja har på bloggfavolistan minst 5 gånger per person så jag får väl säga sorry till er som trodde statistiken ökat jätte mycket, de va bara lilla jag haha!

Nej nu badar vi! De är ALLTID skönt :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: aaw nej klart du inte ska ge upp :( kram

2011-12-15 @ 21:42:25
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0