Tycker inte om att vara sen

Speciellt inte till möten!
Tog lite längre tid på soc då jag egentligen bara skulle lämna in papper men just då kom min handläggare så vi pratade lite om nya lägenheten som vi väntar på. Nåväl fint folk kommer alltid sent right? Eller som nattis min storasyster jämnt sa förut "man kan inte vara både snygg o snabb!" gillar den nog bättre haha!

Fick iaf lite framåtnyheter ang lägenhet.
Hon hade pratat med han som har hand om lägenheterna o då fick veta att ANTAGLIGEN kommer de in lägenheter i månadsskiftet o då är ju vi först då vårt är mest akut. Så vi hoppas på att de kommer in då så att allt är klart till när lilla tösen kommer :) håll tummarna med mig allihopa!:)

Nu ska jag luska fram hon från jobbtorgs nummer, de är där jag har möte så att jag kan säga att jag är sen.

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0