Städar och väntar!

Hej på er! Är hemma i min lägenhet o storröjer verkligen!
Slänger alla kläder som jag tvekar på att spara eller som ja inte vill ha. Städar o plockar. En positiv sak är att mina Canda mjukisfavobyxor som vart borta i över ett år är HITTADE :D åh så lycklig jag blev när jag hittade dom haha!

Har vart hemma sen kanske 15:40? Väntar på att mataffären.se ska komma hit med massa mat. Pojkvännen o jag lyxade till det o beställde därifrån för första gången igår. Tänkte man kan alltid prova o speciellt när de var gratis hemleverans :) det skulle dyka upp mellan 16-18 någon gång... Så ja snart är jag klar med städningen o blir väl lagom tajming tills de kommer kan jag tänka mig :)

Nej nu ska jag göra det sista och sen har jag bara dammsugning o skurning kvar o damming men det får bli när jag tagit med mig medel osv hit :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Och du som trodde att någon hade snott dem. Fy dig. :p

2011-12-12 @ 18:54:03
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0