Sitter och funderar..

Har precis gått ut en sväng. Ni vet när man bara måste tänka. Det betyder ingenting bara de att man vill skingra tankarna lite. Måste säga tur att jag har mina oddwolf cigg för det här tänkstunderna är oftast dom som får en att sakna cigaretter mest.

Jag har tänkt lite och det är sjukt hur jävla bra jag mår och hur lyckligt lottad jag faktisk är! Javisst alla har väl säkert lite skit i bagaget men so what? Vi ska blicka framåt inte sitta och tänka på allt negativt.

Jag har vart med om hemska saker som jag nog aldrig skulle kunna dela med mig såhär öppet och offentligt om. Men jag har också lärt mig att nu i efterhand kunna gå starkt där ifrån och drt har jag bara familjen och vännerna att tacka för. Fast allra mest är det nog Roy, min underbara pojkvän, pappan till den fina skatt som ligger i min mage. Sen han kom in i mitt liv och han verkligen fick veta ALLT, ja då har allt bara blivit till det bättre.

Och tänk hur många som försöker o försöker att få barn, så av ren slump när jag dessutom gick på minipiller o precis tagit ut min pstav, ja då har jag blivit gravid! Jag fick både ris och ros när jag berättade för folk, den som stöttat oss allra mest från början är min mamma. Men jag vet att vi kommer klara det här så bra! Jag vet att den gåvan som ligger i min mage, den fina skatten, vår lilla tös, kommer få de så bra med oss! Vi kommer alltid göra allt för vårt barn så att hon ska få den bästa uppväxten! De är sjukt hur mycket jag redan nu älskar henne!
Visst vi bor litet nu men vi ska få större, tyvärr verkar de ta längre tid än sagt och planerat, men jag känner att när vår skatt väl har kommit, så kommer de inte vara några problem iaf för det är hon som är viktigast och det viktigste för henne i början är närhet och kärlek! Då har 27 kvm och 70kvm ingen betydelse! Visst vi vill verkligen få allt ordnat innan hon kommer men blir det inte så, ja så blir de senare. Huvudsaken är att vi har varandra!

Kan inte låta bli att le nu när jag känner att hon börjar sparka! Åh. Jag älskar fan mitt liv trotts bristerna. Jag är omringad av dom bästa människorna man kan önska sig och en underbar liten skatt i min mage. Vad mer kan man egentligen önska sig?

Visst massa pengar skulle underlätta på många kanter det skulle väl de flesta hålla med om, men jag är endå så otroligt glad att jag är jag! Jag är rebecka sophia hasselqvist och jag älskar det!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0