Sakerna som vi fick! ♥

Här är då några av sakerna som vi fick! :)

Helt Babygym! varken jag eller Roy ville ha i princip nånting alls med hello kitty då vi båda inte är något fan av det direkt haha.. men denna var de bara en kitty på och det är den enda sak vi har med hello kitty! Den var dessutom söt när den var så rosa och fin :) På en gång när jag tog upp den och visade för baby så stod han och log och sa " tänk när hon ligger där".. åh min älskling ♥ :)

 

Hur söt var inte denna "sjömans"-klänning?!
Den var dock större, storlek... 74 tror jag? men den var ju så söt! :)

1. Brun tjocktröja emd rosa på.
2. Urgullig body som det står STINKY på, bak på rumpisen haha :)
3. En vit body med rosa ankor
4. Rosa strumpbyxor med små rosetter på fötterna.
5. Blå body med rosa hjärtan o mönster
6. Nu har hon även två rosa mjukisdressar! :)

 

Sen var det såklart några mer saker, en del helt nytt annat använt nån enstaka gång men det är ju som sagt bara Maddes dotter som haft det. så nu har vi mycket kläder! Jag har ju köpt en hel del hahaha och så fick ja ju av mamma när jag fyllde år och sen så detta. och då även ett babygym värde 600:-

Det är så bra när vännerna/släkten nyligen fått barn, det blir så mycket billigare då haha! eller mja, jag kommer nog köpa riktigt mycket saker sen ändå men ändå :)
Nu vill man bara att hon ska vara här så man kan kramas och mysas och prova kläderna!

 

Mamma och pappa längtar efter dig vår prinsessa :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0