Så himla glad just nu!

Åh är så glad just nu! Än så kan jag inte säga varför då vi måste kolla upp så att allting stämmer så att det inte är en blåsning och något som blir fel sen i slutändan.. hoppas på detta för i sånt fall så gäller det i 1-8 år :D

hoppaashoppashoppas! Blev bara tvungen att skriva av mig då jag blev så glad haha! :) DRÖMLÄGE!
men tyvärr är det oftast för bra för att vara sant.. väntar dock nu på svar så vi får se snart :)

En ledtråd är att det fanns med på min önskelista ;)

hörs sen! kram
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-12-04 @ 21:07:47
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0