Plattar o sen färgning

Nu vill väl alla frisörer slå mig hårt när jag säger det här: nu håller jag på att platta håret så att jag sen kan färga det! Sådär snälla slå mig inte!? Haha:)

Saken är den att jag har sånt självfall på mitt hår så de är alltid olika typ haha och då nu idag är de helt otygelbart då de står åt alla håll typ o lockigt o stort så då tänkte jag att plattar jag så blir det mycket lättare! Har dock inte bestämt om jag ska ta i blondering rakt av i hela håret eller köra "hemmaslingmetoden" ni vet? Man tar en kam med färg o drar i hela håret.. Det är iof snyggt med ojämna slingor här o var, de e därför ja inte gillar slinghattarna som finns ursh!

Wellwell nånting blir det. Resultat får
Ni iaf se senare :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andra luckan öppnad i kalendern! Spana in min blogg för att se vad dagens lucka erbjuder för kul tävling och delta gärna!

Direkt länk: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-2-xenobiadesign.html#comment



Kommer ha en tävling varje dag fram till den 24:e december!

Kram/Fashiontwisted.com

2011-12-02 @ 13:18:36
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Alexsandra

Ska dit om två veckor precis. :) Ah de ska vi, så de ska bli roligt att se vad de är för lite filur som gömmer sig där inne. Är ju i v. 18 nu så nu börjar de hända grejer i magen. Så de är roligt. Hur mår du då?

2011-12-02 @ 14:03:45
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0