Pink is the shit!

Hej på er!

Har vart hemma och hämtat julstjärnan, mina nya oddwolf-smakpatroner jag beställde och så min rosa mjukisdress.
Sitter jätte bra, nästan förstor i benen nu (kul att jag bara gått upp på magen hihi) och så en liten lysande tomte :)

Nu har pojkvännen kommit hem så vi ska nog mysa framför en film eller nånting :)

hehe mjukisdressen är då på såklart, ser iof lite kul ut vid magen, men oj va jag har saknat den! Kanske ska ha den när man åker hem från BB med lilla stumpan när hon kommit ut till oss? Vi bestämde ju att hon ska få ha rosa mjukisdressen som jag beställde förut. och då kanske man ska va lite matchi matchi? hahah nej de vet ja inte. men skulle va lite gulligt :)

Då har jag inte magen ivägen heller som nu ;P

Här är ju sötnosens mjukisdress för er som inte minns:

image description

 

Nej nu ska jag dricka te, puffra på min oddwolf som btw va god med nya smaken jag beställde som hette Camel och titta på nya Irene huss filmen, är helt beroende av dom filmerna tycker dom är riiiktigt bra! Hoppas pojkvännen vill se de nu bara hihi!

Puss på er alla ha en fin dag så höres vi senare mot kvällen :)


För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin mage du har!

2011-12-07 @ 15:39:55
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0