ODDWOLF


jag är helimpad av den här ciggen alltså! Den både låter litegrann sådär som gick gör ni vet? Det kommer rök ur munnen, den lyser och den är så jävla lätt att använda!
Nu vet jag att jag inte kommer behöva röka en vanlig cigg igen även när jag får abstinens för jag har ju denna! Det enda tråkiga var att i det här startkitet fick man bara med smakpatroner av smaken "virgina" och de smakar inte så mycket, men jag ska beställa någon med mer cigarettsmak o även prova nån annan rolig smak.
De här smakerna finns:
Camel, Malboro, tobacco, hilton ( alla dessa är ju tobakssmak ) sen finns även: Vanilj, banan, äpple, menthol, kaffe, körsbär, melon, Whiskey, Redbull och Jordgubb!
Så jag tänkte köpa iaf en med tobakssmak sen någon rolig annan, kanske ta redbull nu när jag ändå inte får dricka redbull pga att de är energidricka med koffein osv, så kanske man kan prova att röka det? hmm.. tål att tänkas på.

såhär lätt var den att använda:


Själva ciggen är den vita, smakpatronen är den som ser ut som ett filter och sen så var det USB-laddaren.

Tur nog så var den ju laddad när man fick den, så det var bara att skruva på filtret o börja puffra!

Ser hemsk ut så fick bli en "jättefin" julgran i ansiktet istället!

Men men ! Detta är en awesome produkt alltså och då uppmanar jag verkligen alla rökare att istället använda dessa, det är billigare, och tänk på hälsan!! :)

 

här är en video på en kille som röker dessa, så ser ni att de kommer rök osv :)

 



För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Hannah

Påverkar det inte fostret nått? =)



sv: Ska lägga in bilder på naglarna i bloggen lite senare idag :)

Kram på dig!

2011-12-02 @ 20:58:25
URL: http://rosaacykel.blogg.se/
Postat av: Philippa

Också funderat på att skaffa sån där. Riktigt smart! Vart köpte du din, på internet eller? :)

2011-12-02 @ 23:22:57
URL: http://studentbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0