Ny dag, nya tag!

Hej allihopa! ♥

Vet ni hur svårt det var med en dag i från bloggen? Haha tänkte på det nästan hela tiden! Visst skönt, men ändå så kände jag hela tiden " kanske kan skriva ett inlägg bara". Man blir ju verkligen beroende haah!

Idag är det onsdag, vilket ni trogna läsare som följt ett tag vet vad det innebär. Jo det innebär Ny Graviditetsvecka! Idag går jag nämligen in i vecka 28(26+0)! japp! Galet hur fort tiden går och magen växer på o de gör verkligen lilla tösen där inne också ska jag säga er haha. Hon är en riktig liten vilding nu med. Med rutiner också :)

Nu ska jag upp ur sängen o göra frukost, idag kan ni förvänta er många inlägg då gravidbild ska upp, gravidkalendern, enny dag på listan osv.. :)

Så vi hörs om ett tag!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0