Min mobil hatar mig

Har gjort flera inlägg var är dom? BORTA
jag spelar wordfeud vad händer? ALLT STÄNGS
jag fottar vad händer? ALLT STÄNGS
jag startar om den vad händer? TAR EN TIMME.. som ni märker så är min mobil o jag inte bästa vänner just nu.

Luren sjunger på sista refrängen nu verkligen. Går inte göra så mycket.. Ursh är lite trött på Iphone alltså men ändå så är det ju "my precious" o de förstår nog alla iphoneanvändare vad jag menar. Men nu är jag lite sugen på den där galaxy s2... Den ska tydligen vara bättre på många sett PLUS att den är billigare. Snacka om att få ut mera för pengarna. Men samtidigt så tänker jag "åååå iphone 4s" *dreggel* haha är npg dreggel på de båda..

Kära tomten! Om du ger mig bara någon av dom, du får fritt val, så blir jag verkligen världens lyckligaste!

Nu ska jag njuta i mitt bad o läsa lite i min bebis bok :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0