Måste bara säga grattis!

Ni vet för några dagar sedan då jag berättade om en tjej som väntar barn samma dag som mig som låg inne på sjukhus nu då hennes dotter redan nu ( vecka 27, 26+3 ) vill komma ut.. Well hennes dotter har nu kommit till världen och mår bra! Jag vet inte om hon vill vara anonym här, därför jag suddat för :) ville bara skriva grattis :) det här får mig o pojkvännen att verkligen längta efter vår lilla älskling! Men man hoppas ju såklart på att få göra en så "naturlig" förlossning som möjligt.

Med det här säger jag god natt! Puss

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [JULKALENDER]

Jag blir så glad då jag ser att så små bebisar faktiskt mår BRA när dom kommer ut <3

2011-12-04 @ 03:01:09
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0