Jag ser det snöa!

Awiie nu blev jag genast på bättre humör! Det snöar för fullt ute o marken är helt täckt!:)

Blev tvungen att följa med baby ut när
Han skulle röka bara för att få stå mitt i snöandet lite o så kasta ja lite snöbollar :) haha jag blir som ett litet barn! Nu kommer verkligen julkänslorna!

Dålig kamera har ju min iphone också som ni vet men här är lite bilder r<3r var de faktiskt min pojkvän som skrev så fint :)

Det snöar fortfarande en massa! Blir bara mer o mer :) dessa bilder tog jag ändå för kanske 20 minuter sen :) puss på er alla!:)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja jag är så glad att jag kan ha klackar igen :)

2011-12-17 @ 18:10:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

här har det börja snöa nu med. Hoppas det håller sig :)

2011-12-17 @ 19:19:06
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0