Ingen fotbollsspelare detta är karatekid!

God morgon!
Jag har vart vaken sen kvart i sju då älsklings larm ringde. Vi låg o mös en stund o lillan körde verkligen karate där inne! Vi kände sparkarna osv men fan va de kändes! Sen precis inna älskling skulle gå till jobbet så känner ja hur de värker till rakt på revbenen hela tiden, tittar o då ser vi att hon ligger o sparkar mot revbenen o magen ser helt sne ut för att hon bara låg o tröck på den sidan! Haha jag satt o svor o samtidigt skrattade för att det är ju trots allt mitt barn som ligger där inne o jävlas med mig ;)
Älskling la handen på den snea magen o pratade nära " du får vara snäll mot mamma." va händer? Jo då flyttar hon sig! Haha skitunge som ska jävlas med mig!

Det är som det här, visste ni om att det bara är jag och Roy o barnmorskan som känt sparkar? Det är sant! Både mamma, kusin fia och syster har försökt få igång henne för att få känna men då vägrar hon. Och roy behöver bara prata eller peta på magen så sätter det igång haha!



Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0