Gratis bullar o kaffe :)

När jag var hemma idag o röjde de sista som inte va städat så hade jag fått brev från ica! O då stod de att jag fick gratis paket bullar o kaffe :) så har precis vart o hämtat det, o nu målat ett lager nagellack.

Minns ni för ca två veckor sen då ja klippte ner dom asmycket o målade glitter? Well.. Har haft utan nagellack nu i en vecka o glitter var ju så snyggt o stilrent så kör samma igen. Men S H I T va miba naglar vuxit på så kort tid. Visst ja har starka fina naglar, det har jag ärvt av min mamma ( tack!:) ) o så har ja hört att naglarna växer snabbare under graviditeten men detta är ju sjukt haha! Tror även jag filade dom lite förra veckan också. Men men ska inte klaga :) långa fina naglar är kvinnligt :)
Kommer bild när jag e klar!:)


Btw! Maten va jättegod, men med lite gräddfil till :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte att du kan vinna en IPHONE 4S i min blogg! (Du hittar även fler tävlingar i min meny)



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg http://FLAVOURED.se

2011-12-16 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0