Godmorgon slask :(

Vilket hemskt väder ute ursh! Vaknat massa gånger inatt o gått upp o kissat plus haft extrem värk i höger höften, kanske legat med för mycket tyngd på ena sidan av kroppen eller nåt? Hmm hoppas de inte blir samma inatt igen.
Hörde även hur de regna som fan när jag va uppe inatt. Jaja.


Idag är det fredag!:) jag ska ta och träffa Madde och hennes dotter amanda. Madde är mammas mans dotter. Amanda har jag ju visat bild på förut när mamma o hennes man håkan var barnvakt :)
Madde bor bara en station härifrån, i rågsved så det är skönt att det är nära. Hon har massa bebiskläder jag ska kolla på och även ett tjejigt hellokitty baby gym sa hon något om. Så det är mina planer för dagen. Nu har jag ätit frukost o ska börja sminka mig, hörs om ett tag :) puss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0