Godmorgon alla fina!

Idag sov jag lite längre, sov till 9 iaf :) var så mysigt när älskling gick till jobbet imorgon så kom han som vanligt och pussade på mig och satt där en stund :) min älskling <3

Nu har jag precis klivit på tuben ska åka och träffa min syster och jojjo i forum en stund. Tråkigt att bara sitta inne själv haha.
Här är facelook, och kläderna för idag. Mamma jeansen som jag typ bor i, min älskade rosa tjocktröja från cubus som jag nog bara kommer kunna ha denna vecka då den rbörjar bli riktigt tajt haha. Smycken från gamlastan och halsduk från H&M. Har såklart till långärmad under tjocktröjan annars skulle man frysa ihjäl haha! Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0