Godistajm :)

Det blev godis ändå o kvällsprommis med baby i det hala :)

Det mina vänner o nära vet med mig är att jag ofta använder mig av ljudeffekter när jag pratar. Så när pojkvännen o jag var ute o gick så sa lät de såhär:
Jag - gå inte så snabbt det är halt!
Roy - men det är bara halt här.
Jag - men tänk om jag går och så KABOOOOM (slår även ihop mina händer så de låter högt) vad händer då med lilla tösen där inne? Va?va?

Hahaha sen blev de lite skratt då de lät lite kul när jag demonstrerade så fint.
Nu blir de film o godis :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Hannah

åh fan va gott med salta döskallar :D

2011-12-07 @ 22:33:50
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0