Förtidig julklapp!

Nu är jag hemma hos pojkvännen :) fick även en förtidig bonus-julklapp av mamma och håkan! En bilbarnstol fråm märket Akta Graco. Den är jättefin in real men min mobilkamera suger ju plus att instagram stänger bara ner sig när jag försöker ladda upp bilder med det nuförtiden? :S

Det smarta var också att vi fick med en ställning, så man har ställningen i bilen och då behöver man inte krångla fast bältet i bilbarnstolen osv utan bilbarnstolen klickar man bara fast i ställningen. Assmart och enkelt!:) men man kan ju såklart också bara använda bilbarnstolen med bälte som vanligt. Me n ställningen är ju perfekt när man handlar o sånt så är de ju lättare att bara klicka i o ur :) nu ska jag ladda mobilen o börja laga mat :) puss

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0