Fick pengar av selecta automaten

Ja de fick jag! Ni vet dom som står i tunnelbanor?
Jag o pojkvännen hade vart på soc o så ville ja ha en mer o han en redbull. Så då skickade ja sms på 45:- (mer=20:- redbull=25:-) min gick att få ut. Men när vi skrev in numret på redbullen så stod de hela tiden"max summa per vara är 20:-" alltså va? Man kan ju inte göra en maskin med maxgräns 20 när man har varor som kostar 25? Då tog roy fanta istället o då var ju 5:- kvar i automaten som man inte kom åt.

Inte nog med det så gick datumet ut på min MER flaska för över en månad sen. Då fick ja nog. Ringde upp selecta o sa som de va. Då fick jag iaf 30:- tillbaka för min dricka o 10:- extra. O då fick man de på sms kod så då kunde jag handla på konsum med den haha :) blev lite choklad då o resterande pengar fick jag i handen :) tur att selecta iaf hade bra kundtjänst måste jag säga :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0