Dagens

MINUS
- Min jävla värk o smärta o allt med svanskotan
- dyr pencilin
- Massa slask

PLUS
+ att det faktiskt är snö typ överallt utom på trottoaren där det är slask.
+ att jag har min fina familj pojkvän o vänner.
+ att det snart är julafton
+ alla värden hos barnmorskan var bra som alltid och lilla tösen mår jättebra :)

Det knasiga hos barnmorskan var att Magen har vuxit jättemycket enligt måtten, men jag har ändå tappat ett kilo även fast jag äter mer än vanligt! Både frukost lunch middag frukter o grönsaker i mängder plus typ jämnt kvällsmackor.

Nej nu är det dags för pencilin igen sen blir det att sakta men säkert ta sig till affären. Skulle kunna skicka älskling att handla men jag vill röra på mig, för annars ligger jag ju bara stilla här på sidan o de är så jävla tråkigt och då fokuserar man ju ännu mer på denna JÄVLA smärta (rent ut sagt) i svanskotan. Puss

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag älskar dig.

2011-12-20 @ 01:39:11
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0