Dag 8 - Såhär är jag som person.

Som person är jag väldigt glad och positiv av mig. älskar att ha.. vad ska man säga.. många bollar i luften!
Jag älskar att hjälpa folk och att finnas där för andra. Jag lever lite efter mottot " Behandla folk som du själv vill bli behandlad"

Men ja, vad ska man säga. jag är glad, trevlig, öppen och social pratglad och älskar människor, haha !

så svårt när man ska förklara sig själv men ja.. det är väl så jag är som jag skrivit. vet inte vad mer man ska säga ritkigt..

Jag har nog blivit sån om man tänker på allt jag varit med om ( ni som inte känner mig vet inte för det är för privat för att skriva ut bara såhär ) så har  det nu i EFTERHAND gjort mig starkare och jag har nu långt efter äntligen vågat öppna mig helt och visa vem jag är och att jag är här för att stanna och leva mitt liv!

så ja.. jag är social, pratglad, hjälpsam, omtänksam, positiv och jag älskar mitt liv trots de brister som finns!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0