Dag 7 - Det här vill jag ha.

Herregud... en sån här lista kan ju bli hur lång som helst.. men om vi säger såhär, vi tar 5 saker som jag vill ha exakt nu!

  1. Vår nya lägenhet och att den blir relativt stor och fräsh!
  2. Inga pengarproblem, skulle nog vilja vara ekonomiskt oberoende eller bara ha mer pengar än vad jag behöver så att jag och min blivande familj klarar oss fint och ändå har råd att skänka och hjälpa andra osv.
  3. Fred på jorden!
  4. Oändligt liv där man slipper dö och förlora folk i sin närhet..
  5. Min och pojkvännens älskade fina skatt hos oss nu skulle ju vara helt underbart!

 

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0