Dag 5 - En bild från en tid du saknar.

gud vad jag har klurat pådenna!

fick bli denna bilden för jag saknar mitt blonda fina hår och min läppiercing lite grann och näspiercing men den syns inte på bilden.

 

visst ibland saknar man vissa tider med vissa vänner osv.. men just nu känner jag att.. jag eller rättare sagt VI har så mycket att se fram emot så jag är mer förväntansfull framåt än på att sitta och ha tillbaka blickar på allt som varit som jag saknar.. jag ser hellre de tidigare som nåt fint och kul jag haft och de som kommer ska bli underbart!

 

men som sagt, saknar nog mest håret o utseende grejerna jag skrev, samt att det var sommar när den bilden togs ;)


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0