Dag 24 - Det här får mig att gråta

Dag 24 - Det här får mig att gråta

hehe.. jag är väldigt olika med det där. Men jag gråter lätt till filmer och serier och program som är sorliga eller väldigt lyckligt slut.
Jag kan börja gråta när något hemskt händer.
jag börjar nästan alltid "gråta" när jag gäspar på kvällen. haah fast det räknas ju inte riiktigt!
Jag får väldigt lätt glädjetårar när jag skrattar!

Hmm ja det finns otroligt mycket egentligen hahah! både då positiva saker och negativa som får mig att fälla en tår!

Något som ja väldigt lätt gråter till nu, det är när jag ser tex en unge i minuten eller andra program då det är ett barn som föds. :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0