Dag 22 - Det här upprör mig

Dag 22 - Det här upprör mig

Jag tycker helt ärligt att det här var en lite svår fråga.. eller inte svår så för att det finns faktiskt MYCKET som upprör mig.
Som tex det som stod i aftonbladet för några dagar sedan : "Pappa stoppade sonen i tvättmaskin"
( tryck på Bilden nedan för att läsa hela artikeln )
Alltså pojken var tre år, han avled. Mamman hade efter antal minuter släppt ut honom. Alltså jag förstår inte hur man kan behandla någon så illa och som DESSUTOM är ens egna barn och DESSUTOM enbart 3 år, vad kan han möjligen ha gjort för att få förtjäna något så hemskt?


Ursh.. jag mår illa och får ont i magen av bara tanken... Summan av kardemumman är då alltså att något som verkligen gör mig upprörd är folk som behandlar andra fel utan anledning!


Ursh.. nu blev jag arg. blir att kolla lite vänner och sen kanske göra lite mer blonda slingor?
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Kan inte ens läsa det!!! Mår helt illa. =/

2011-12-02 @ 12:50:38
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0