Dag 2 - Bloggfavoriter

Hehe jag har faktiskt flera stycken som jag har i mobilen på bloggappen och följer i princip dagligen!
Dessa är :

  • Kusin fia! ( fiaochnea.blogg.se )
  • Alexsandra! ( Alexsandralotman.blogg.se )
  • Drömmen om 11 barn! ( nilssonpettersson.blogg.se )
  • KEELA! ( keela.se )
  • Maria, Mamma till Liam ( fashionstars.blogg.se )
  • Elin ( Elingabriella.se )

Sådär! Det är dom jag dagligen läser!

är speciellt fast i dom just för att dom är kul att läsa och Elin, Maria och drömmen om 11 barn är just för att det är ju mammabloggar och jag själv är gravid så då blir det ju lite så hehe :)

Tipsar er om alla dom :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0