Blev en sväng till BB-sös igår

Godmorgon på er! Sov tills nu då jag var helt slut igår.

På kvällen hade vi mysigt, kollade film o sådär. spännde lite i magen som det ibland gör, dock lite mer än vanligt men det var inget jag tänkte på förens jag gick på toa och såg att de hade kommit lite blod. det var väldigt lite men när jag ringde till bb sa dom att de ändå ville undersöka. så mamma kom och hämtade mig och Roy, jag fick ta kissprov, kolla puls osv och sen fick jag ligga med såna där grejer på magen som mätte sammandragningar och lilla älsklingens hjärta. men allting såg bra ut och även när ja fick göra sån där gynundersökning så såg allting jättebra ut så vi fick  åka hem. :) skönt det iaf. Dock var det många där just den tiden så då tog ju allt lite tid så vi kom dit vid 11 och var hemma vid mja.. ett eller halv två?


Mamma jag och Roy fick oss iaf några goda skratt när jag låg där i ca 30 minuter o de kollade hjärtslagen osv, för jag har ju alltid sagt att jag känner hur vild hon är i magen och nu fick dom de verkligen bevisat haha! hon hade massa knasiga ljud och rörelser för sig där inne. Men jag är glad att det inte var någon fara iaf. dom vill ju iaf alltid kolla sånt just så att man inte skippar o de då är nåt allvarligt. så det kändes iaf skönt att få kolla upp det :)
Är även glad att jag valt sös som vår bb då personalen var jättetrevlig och bra, så då fick man ju även träffa några där ! ;)

NEj nu måste jag äta frukost! Puss så länge :)
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. allt bra med dig idag? KRAM

2011-12-11 @ 13:08:48
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Sophia

Men ush va läskigt gumman, men skönt att allt va bra iaf. :)

2011-12-11 @ 15:41:06
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0